2016. feb 21.

s még mindig a Hideg város forgatásról készült fotók.....

írta: starspotter
s még mindig a Hideg város forgatásról készült fotók.....

Már többször volt szó róla, hogy a  Hideg város című filmet Budapesten forgatták és már képek s kerültek fel a filmből.

Ezúttal újabb találkozás kerül bejegyzésre...

Bill Skarsgård svéd színész. Ismertebb filmjei a Simple Simon és a Hemlock Grove.

bill_skarsg_rd.JPG

Billről éppen tudtam, hogy forgat hisz láttam a helyszínen így oda is mentem ahol lakott csak ki kellett várni a forgatásvégét.

Bár ő még benne sem volt a listában így nagyon sokan nem tudták, hogy szerepel.

Kis kutatás után a twitteren találtam meg és így már tudtam, hogy érdemes figyelnem.

Aztán elindultunk hazafele és alig mentünk 1km-t éppen ismerős arc jött velünk szemben!

Tudtam, hogy a rendező valahol magánlakásban van így nem is vártam annál a hotelnél ahol mindenki más volt gondoltam majd marad forgatáson, ha épp úgy jön ki, arra végképp nem számítottam, hogy szembejön velem a városba.

Bár ő is meglepődött mikor az utca közepén a nevén szólítja valaki. Aztán ugye nagy nehezen elmagyaráztam ki ő, de annak ellenére, hogy nem tudok angolul megértettük egymást!

david_leitch.JPG

David Leitch

Türelmesen kivárta míg előkeresem a füzetem a táskából amire dedikált majd amíg a fényképezőt is elővettem.

Majd kezet fogott velünk aztán mindenki ment a maga útjára!

Jó érzést volt, hogy találkoztunk!

Szólj hozzá

Filmforgatás David Leitch filmforgatás Budapesten Bill Skarsgård hideg város TCC