2015. nov 20.

Rosemund Pike Budapesten járt

írta: starspotter
Rosemund Pike Budapesten járt

Rosamund Pike angol színésznő, akit az alábbi filmekből ismerhetünk: Büszkeség és balítélet, Egy lányról,Halj meg máskor, Holtodiglan, stb. A Holtodiglan c. amerikai thrillerért 2014-ben a színésznőt Oscar-díjra jelölték.

Rosamund Pike szeptembertől Magyarországon forgatta a várhatóan 2016-ra elkészülő, HHHH című második világháborús drámát. Az Oscar-jelölt színésznő pár hetet töltött fővárosunkban.

Annak ellenére, hogy tudtuk, hol vehetett ki szállást, nehéz volt megközelíteni, mert mindvégig bujkált, elsősorban a sajtó elől. Emiatt sajnos esélyünk sem volt, hogy elmondhassuk neki, csupán rajongók vagyunk, akik szeretnének vele találkozni.

Aztán egy nap egyedül maradtam annál a hotelnél, ahol lakott, mert mindenki feladta a várakozást. Utólag derült ki, hogy a színésznő többször is távozott a szállodából, de minden visszaérkezéskor, amikor vártak rá, másik bejáratnál állt meg az autó és ott lépett be az épületbe.

Aznap olyan későn ért haza, hogy addigra már a kitartóbb rajongók is hazamentek. Amikor megérkezett, megkértem, hogy készíthessek vele egy selfiet, ám a rövid kezem miatt én ezt inkább valaki másra akartam bízni.

Megkértem, hogy menjünk el a recepcióig, ott lesz, aki segít fotózni, mire ő azt mondta, majd ő megoldja. Az egyik kezében a szövegkönyvvel és egy csokor virággal, a másikban kávéval kissé nehézkes volt, de tényleg megoldotta.

img_2833.JPG

 Kaptam névre szóló autogramot, majd átvette a fényképezőgépem. Addig csinálta a selfie-ket vele, amíg az tökéletes nem lett, igaz, ha nem írom le, sokan lehet, hogy nem ismerik fel, hogy ez bizony egy selfie!

img_2834.JPG

img_2835.JPG

Sokat jelent nekem ez a fotó, hisz sokan nem is találkoztak vele, én viszont úgy érzem, elég kitartó voltam, amiért kaphattam egy hatalmas csokor kedvességet tőle! Soha nem fogom elfelejteni ezt a kedves hölgyet aki velem ennyire közvetlen volt!

Rosamund Pike következő filmje a Return to Sender lesz, ami amerikai 2016. augusztusi megjelenését követően várhatóan 2016. nyár végén-szeptember elején kerül majd a hazai mozikba.

Forrás:

http://mozinezo.hu/hirek/rosamund-pike-foto-anditol.mozi

Szólj hozzá

filmforgatás Rosemund Pike Holtodiglan filmforgatás budapesten 2015 mozinezo