2016. feb 15.

Örömittas találkozás John Goodmannel...

írta: starspotter
Örömittas találkozás John Goodmannel...

Az amerikai színész sok filmben szerepelt, mint például Evan, a minden6ó; a Sakáltanya; Hazárdjáték; Műkincsvadászok; Szörny egyetem; Mikulás szabadságon; A Flintstone család, de szinkronhangot játszott több mesében is mint a Madagaszkár 2.; a A hercegnő és a béka és még sok más sorozatban is szerepelt.

 Egy, a hidegháború idején játszódó kémtörténetet forgattak Budapesten. A film képregényből készült, a film címe: Coldest City (A leghidegebb város.)

 james_faulkner.JPG

James Faulkner angol színésznek a twitterjén vettem észre, hogy Budapesten van így az eredeti tervvel változtatva 1 nappal előbb mentem a hotelhoz miatta, mivel úgy gondoltam kisebb szerepe van amihez kb 1 nap is elég lehet biztosra mentem.

Így aztán sikerült is akkor a fotó James külön kérte, hogy karoljak belé….

 john_goodman_0002.jpg

Aztán várakoztunk majd b 15 perc múlva megérkezett John Goodman akire nem is számítottunk, de mivel tudtuk, hogy szerepel így figyeltünk mindenkire.

Hát ő fáradt volt-e nem tudjuk, de igazából megengedte a fotót, aztán még elszívott egy cigarettát s elment utána egyszer sem láttuk pedig próbálkoztunk más színészek miatt!

De, hogy miért is lett ez a találkozás örömittas, az „titok” marad vagyis egy titkos küldetés marad!

Szólj hozzá

twitter találkozás John Goodman James Faulkner angol színész Coldest City