2015. nov 25.

Tom Hanks Budapestre érkezett

írta: starspotter
Tom Hanks Budapestre érkezett

Tudtam, hogy Tom Hankssel nem lesz egyszerű találkozni, szerencsére ezúttal, tudtam, hogy mikor hova érkezik.

Így neki is indultam.

Várakoztam a reptéren.

Miután megláttam, hogy kijön Tom Hanks, kiabáltam a távolból s ő saját maga intett, hogy menjünk oda a kocsihoz. Dedikált nekünk, majd a közös fotót is megengedte.

Akkor nagyon izgultam annyira remegett a kezem, hogy alig bírtam a fényképezőt bekapcsolni. Megfogta a kezem egy pillanatra, és azt mondta; “nyugi”! 

tom_hanks-budapest_andi.jpg

tom_hanks-dedikalasa.jpg

Azután elkészült a fénykép, majd beült a kocsiba, és elhajtottak. A kocsiból még integetett nekünk…

Az Inferno című film forgatása miatt volt Budapesten, amelynek a zeneszerzője is jönni fog.

Forrás:

http://mozinezo.hu/hirek/tom-hanks-foto-anditol.mozi

Szólj hozzá

mozifilm filmforgatás Hans Zimmer Tom Hanks filmforgatás budapesten 2015 Budapest sportaréna mozinezo